בין אם אתם מחפשים לפרוש, יש לך פנסיה או שאתה רק רוצה לקבל את הכספים שלך בסדר, ייעוץ פנסיה יכול לעזור. אבל לפני שאתה הולך למשרד הייעוץ הפנסיוני המקומי שלך, אתה צריך לדעת כמה דברים על איך זה עובד.

ייעוץ פנסיוני בפנסיה

ניהול הכספים שלך בפנסיה יכול להוות אתגר גדול. יהיה עליך לעקוב אחר השוק, ולדעת מתי להעביר את הכסף שלך. תצטרך גם לתקצב, ולהתעדכן באתגרים הבריאותיים והקוגניטיביים של הזקנה.

ייעוץ פנסיוני פרטי יכול לעזור לך לקבל את ההחלטות הנכונות. אתה יכול לקבל ייעוץ מיועץ פיננסי מורשה. מומחה יכול להמליץ על מוצרים המתאימים לך. הם גם יסבירו אילו ערבויות מוצעות. הם יכולים גם לעזור לך לבנות מס הכנסה ביעילות.

אם אתה מודאג לגבי תשלום עבור ייעוץ פיננסי, ייתכן שתוכל לקבל ייעוץ חינם. אתה יכול גם לבקש מחברים המלצות. אתר ייעוץ כסף הוא מקור טוב של ייעוץ פיננסי ללא משוא פנים. ניתן למצוא מידע על חיסכון לפנסיה, סוגי פנסיה, הרשמה אוטומטית ועוד.

ייתכן גם שתוכל לקבל ייעוץ חינם ללא משוא פנים משירות הפנסיה. אתר זה מספק מידע על מקום עבודה ופנסיה פרטית. זה יכול גם לספק מידע על הטבות אחרות שאתה עשוי להיות זכאי להן.

אם אתה עצמאי, אתה יכול גם לפתוח תוכנית ספטמבר (פנסיה עצמאית). זוהי תוכנית דומה לאירה המסורתית. אם אתה פותח את זה, אתה יכול לתרום רק עד $ 61,000 לשנה.

האם צריך להיות עם כסף לפני פנייה לייעוץ פנסיוני?

אלא אם כן אתה חובב כורסה, אולי לא שמעת על האופנה האחרונה בצורת רכבי חיסכון לפנסיה, אבל הם כל הזעם. מיטב הגזע מציעים מחירים תחרותיים, תשלומים גמישים וגיל פרישה נוח. בקיצור, הם לא פשוטים. באמצעות יועץ מכובד יכול לעזור להבטיח את הכסף שנצברו קשה הוא לשים לשימוש טוב. הטובים ביותר מציעים ללא ייעוץ טרחה וחבילת הטבות מקיפה. זה ניצחון לנצח. אז, למה אתה מחכה? חיפוש מהיר בגוגל יגלה שפע של ספקים לבחירה. למרבה המזל, רבות מהחברות הללו ממוקמות בקרבת מקום, מה שמקל על מציאת ההתאמה המתאימה לך ולמשפחתך. הטובים ביותר ייקחו את הזמן להכיר אותך. אתה יכול אפילו לקבל הצעת מחיר חינם. באמצעות יועץ מכובד היא הדרך הטובה ביותר להבטיח את החיסכון הפרישה שלך הם בילו בצורה הטובה ביותר.

ההבדל בין ייעוץ פנסיוני לייעוץ פיננסי?

בין אם אתם מחפשים לבנות את קרן הפנסיה שלכם ובין אם אתם רוצים להעביר את העושר שלכם למשפחה ולחברים, יועץ פיננסי יכול לספק ייעוץ מומחה. לאחר מומחה להסתכל על הכספים שלך יכול לתת לך שקט נפשי, בידיעה כי ההשקעות שלך בטוחים.

יועץ פיננסי יוכל גם לייעץ לך כיצד להפיק את המרב מהפנסיה שלך. הם יכולים לעזור לך לבחור את הקרן הטובה ביותר ולעדכן אותך לגבי כל שינוי בחקיקת הפנסיה.

אתה עלול להיות מופתע לגלות כי העלות של ייעוץ פנסיוני יכול להשתנות בהתאם לשירות שאתה צריך. חלק מהיועצים גובים תשלום לפי שעה בעוד שאחרים מציעים תשלום קבוע. בדרך כלל, האגרה מבוססת על הערך של סיר הפנסיה שלך. התשלום יכול להיות כמה מאות פאונד עד כמה אלפי פאונד.

בין אם יש לך קצבת הטבה מוגדרת או קצבת תרומה מוגדרת, עליך לקבל את עצתו של יועץ פיננסי. הפנסיה יכולה להיות מסובכת, ולכן חשוב לקבל את העצה הנכונה כדי להבטיח שהפנסיה שלך בטוחה ומאובטחת.

מחקר שנערך על ידי המרכז הבינלאומי לאריכות ימים מצא כי יועץ פיננסי יכול להגדיל את העושר הממוצע שלך בכ-50, 000 פ. ס. במשך עשור. אמנם זה אולי לא נראה כמו הרבה, הכסף שאתה יכול לחסוך באמצעות ייעוץ פיננסי יכול להיות שיש לך רמת חיים נחמדה כשאתה פורש.