כיצד לקבל אזרחות רומנית?

אם אתה תוהה איך להשיג אזרחות רומנית, אתה לא לבד. חוק האזרחות במדינה מבוסס על העיקרון של ג ' וס סנגווינים, מה שאומר שאזרחות נקבעת על ידי אזרח אבותיך. כחבר באיחוד האירופי, אזרחי רומניה חופשיים לנסוע בתוך האיחוד האירופי. זה לא קשה להגיש בקשה לאזרחות רומנית, או.

ראשית, עליך להגיש את בקשתך ברשות האזרחות הלאומית בבוקרשט, או למשרדי טריטוריה ביאסי, גלאטי, סוצ 'בה, טימישוארה או ת 'רגו מור'. על המועמדים למלא טופס בקשה המציין את הידע שלהם בשפה הרומנית, ההמנון הלאומי והתרבות. לאחר שתשלים את כל השלבים הללו, תוכל לחכות לתוצאות. ברגע שיש לך את הקובץ שלך, תקבל מכתב מאושר מהרשות הלאומית לאזרחות.

אם כבר היגרת לרומניה, עליך לתרגם את המסמכים שלך לשפה הרומנית. הרשויות ברומניה יאמת את הדיוק של התרגום שלך ולוודא כי אתה שולח את כל המסמכים הדרושים. המועצה הלאומית רומנית לפליטים פרסמה הנחיות כיצד להגיש בקשה לאזרחות, אשר ניתן להוריד באתר האינטרנט של הממשלה. הנחיות אלה מלאות במידע שימושי, כגון דוגמאות לשאלות שנשאלו על ידי מועמדים לשעבר. הם נועדו לסייע לכל אזרחי המדינה השלישית המבקשים אזרחות.

מה כדאי לדעת לפני קבלת אזרחות רומנית?

מה כדאי לדעת לפני קבלת דרכון רומני? בטח גרת ברומניה ארבע שנים כדי להיות זכאי. יתר על כן, אתה צריך להיות מקור אמין של הכנסה. רומניה היא חברה באיחוד האירופי. ברגע שאתה מקבל דרכון רומני, אתה יכול לנסוע ליותר מ -150 מדינות ללא ויזה. אתה יכול גם לקבל אשרת שהייה רומנית לעבוד ברומניה. לקבלת מידע נוסף, קרא את המאמר שלנו " מה לדעת לפני קבלת אזרחות רומנית."

מה כדאי לדעת לפני קבלת דרכון רומני? בעל דרכון רומני פותח שער ליתרונות של להיות חבר באיחוד האירופי. אזרחי מדינות רומניה נהנים מהחופש לנסוע ברחבי האיחוד האירופי מבלי לקבל ויזות מרובות. יתר על כן, יש להם גישה לחינוך, בריאות והטבות סוציאליות מהשורה הראשונה. אבל יש יותר לקבל דרכון רומני מאשר רק אזרחות!

לאחר שהגשת את בקשת האזרחות שלך, השלב הבא הוא שבועת אמונים לרומניה. לשם כך עליכם לבקר במטה הרשות הלאומית לאזרחות ברומניה ולהישבע. עליך גם להציג תמליל של מסמכי המעמד האזרחי שלך. לאחר שתעשה זאת, אתה מוכן לקבל את הדרכון הרומני שלך. אתה צריך לקבל את זה מתורגם, כך שאתה יכול להוכיח שאתה אזרח של רומניה.

דרכים לקבל אזרחות רומנית:

ישנן דרכים רבות להגיש בקשה לאזרחות רומנית. הצעד הראשון הוא להגיש בקשה לאזרחות רומנית בבוקרשט. ניתן גם להגיש את בקשתך במשרד קונסולרי במדינה אחרת. יהיה עליך להגיש עותקים מקוריים ומאושרים של מסמכי המעמד האזרחי שלך, כגון תעודת הלידה שלך. אם אתה כבר אזרח רומני, אתה יכול גם לקבל את תעודת האזרחות שלך ממשימה דיפלומטית רומנית. המידע על הקובץ שלך נרשם על ידי מספר רישום הקובץ. העתירה שלך לאזרחות רומנית חייבת לכלול את מספר רישום הקובץ ותעודת זהות.

לאחר קבלת אזרחות רומנית, אתה יכול לחיות בכל מדינה בתוך האיחוד האירופי ללא כל הגבלות. המשמעות היא שתוכלו לרכוש מקרקעין בכל מדינה באיחוד האירופי ולפתוח שם חשבונות בנק. כמו כן, אזרח רומני יכול לנסוע ליותר מ -150 מדינות ללא ויזה. היתרונות של להיות אזרח רומני הם בשפע. אבל איך מגישים בקשה לאזרחות רומנית? עקוב אחר הטיפים הפשוטים הבאים כדי להבטיח שהיישום שלך מעובד בצורה חלקה.

אם אין לך בני משפחה אחרים שהם רומניים, אתה יכול להגיש בקשה לאזרחות רומנית באמצעות התאזרחות. באופן כללי, אתה צריך לחיות ברומניה באופן חוקי במשך שמונה שנים לפחות. לשם כך, עליך להיות בעל הכנסה קבועה, תואר משפטי למרחב המחיה הכבוש שלך וידע בסיסי בהיסטוריה ובתרבות הרומנית. בנוסף, אם היית נשוי לאזרח רומני, תקבל הנחה קטנה על הזמן שאתה צריך כדי להשלים התאזרחות. אתה יכול גם להגיש בקשה לאזרחות רומנית אם אתה נשוי לאזרח רומני. לאחר שתשלים התאזרחות, אתה יכול גם לקבל אזרחות רומנית עבור הילדים שלך, מי הם עד כיתה ב'.

למידע נוסף ניתן להיכנס – פינקו ברקן