השקעה בנדל "ן בפורטוגל יכולה להיות השקעה רווחית ביותר. תהיה לכם הזדמנות ליהנות ממגוון יתרונות, כולל כלכלה יציבה, יוקר מחיה נמוך, ושפע של אטרקציות ופעילויות תיירותיות. זה גם יכול להיות מקום נהדר לגדל בו משפחה.

השקעה בנדל"ן בפורטוגל

רכישת נדל "ן בפורטוגל יכולה להיות משימה מרתיעה, במיוחד אם אתה לא מכיר את התהליך. המפתח הוא לוודא שיש לך מושג ברור לגבי מטרות ההשקעה והתקציב שלך. אם אתה שוקל רכישה בפורטוגל, עליך תחילה להעריך את הנכס עבור מיקומו, תנאי עלותו, והחזר על ההשקעה.

פורטוגל היא אחת המדינות הפופולריות ביותר באירופה להשקעות נדל "ן. מלבד יוקר המחיה הנמוך, הוא מציע למשקיעים מגוון רחב של אפשרויות השקעה, החל ממסחר וכלה בשטח מגורים.

פורטוגל מציעה מספר תמריצים לעידוד השקעות זרות. ויזת הזהב הפורטוגזית היא אחת מתוכניות התמריצים האלה. היא מאפשרת לזרים לרכוש נכס ולהתגורר בפורטוגל עד חמש שנים. זה הביא מעל 46 מיליון יורו לכלכלה בנובמבר 2021.

תמריץ נוסף הוא העובדה שמשקיעים זרים יכולים לתרום לשיפוץ נכסים ישנים יותר. אם אתה מעוניין לרכוש נכס שיהיה כשיר לאשרת זהב, עליך לבחור נכס בעל נוף למים.

הנכסים הטובים ביותר למטרות ויזת הזהב הם דירות משופצות עם נוף למים. עם זאת, תהליך השיפוץ יקר, אז האפשרות הטובה ביותר שלך היא לבחור בית לא משופץ.

נכס להשקעות בפורטוגל

בין אם אתם מחפשים נכס לחג, או נכס להשקעה להשקעה לטווח ארוך, לפורטוגל יש הרבה מה להציע. שוק הנדל "ן הפורטוגזי הפך לאחד האטרקטיביים ביותר באירופה. הוא מציע מגוון רחב של נכסים לבחירה, והתנובה השכורה היא בין הגבוהות באירופה.

בנוסף, פורטוגל מציעה תוכנית ”ויזת הזהב”, המאפשרת למשקיעים להפוך לאזרחי פורטוגל. החל מ-1 בינואר 2022, התוכנית תכלול כללים חדשים שיאפשרו לבריטים להגיש בקשה לאשרת תושב פורטוגזית. על מנת לעמוד בדרישות, על המשקיע להשקיע בנכס ששווה לפחות EUR500,000 ולהפוך את ההשקעה לפחות לחמש שנים.

למשקיעים יש גם אפשרות להגיש בקשה למעמד מיוחד של מס, הנקרא ”תושב לא רגיל”, שיאפשר לכם להישאר בפורטוגל עד 10 שנים מבלי לשלם מס. עם זאת, אתה חייב תחילה להגיש בקשה להיתר מגורים בבניין העירייה המקומי שלך. אתה חייב להיות קשרי משפחה בפורטוגל לפני שאתה יכול להיות תושב.

בפורטוגל, ה-IMI הוא מס המוטל על כל בעלי הנכסים, ללא קשר אם הם שוכרים את רכושם. הוא נקבע על ידי האסיפה העירונית במקום בו נמצא הנכס. שיעור המס על אזורים עירוניים נע בין 0.3% ל-0.45%, בעוד שה-IMI לבתי הכפר הוא 0.8%.

נכס להשקעה בפורטוגל למכירה

קניית נכס בפורטוגל יכולה להיות חוויה רווחית. הוא נחשב לאחד המקומות הטובים בעולם להשקעה בנכס, והוא גם אחד המקומות הזולים ביותר.

עם זאת, חשוב לציין שפורטוגל היא מדינה אירופית, ולמרות העובדה שמחירי הנדל "ן זולים, אתה עדיין צריך לזכור את החוקים והתקנות שחלים על נכס השקעות נדל"ן בפורטוגל. אם אתה שוקל להשקיע בנכס בפורטוגל, עדיף לעבוד עם סוכן נדל "ן, כפי שהם יכולים לעזור לך להבין את התהליך.

קניית נכס בפורטוגל היא בדרך כלל תהליך מסובך מאוד. הצעד הראשון הוא להשיג מספר מס. זה בדרך כלל מושג דרך משרד האוצר הממשלתי. חשוב גם לפתוח חשבון בנק עם בנק פורטוגזי. זה יאפשר לך לקחת הלוואת משכנתא.

הצעד השני הוא לרשום את הנכס במשרד המס וברשם המקרקעין. בשלב זה, תצטרך לספק הוכחה לזיהוי. אתה יכול להשתמש בדרכון שלך או בתעודת זהות פורטוגזית. תצטרך גם לשלם העברה ושכר טרחת עורך דין.

הצעד הבא הוא לבצע את המקדמה שלך. זה בדרך כלל 6,600 דולר. תצטרך גם לשלם עבור ביטוח הבית כאשר תגיש בקשה להלוואה.